Компанія Amazon створила ШІ-бота, щоб допомогти покупцям визначитися з вибором краму на своєму маркетплейсі. Назвали його Руфус (на честь коргі – талісмана компанії), і навчили роботи з бібліотекою продуктів Amazon, відгуками клієнтів та інформацією з інтернету. Тож Руфус зможе відповідати і на питання покупців про той чи інший товар (або групу товару), і на абстрактні запити типу «Який подарунок найкращий до Дня святого Валентина?», а ще – порівнювати продукти і вносити свої пропозиції.      

Зараз триває бета-тестування Руфуса, тож скористатися його послугами можуть лише обрані клієнти у мобільному застосунку Amazon. У вікні чата з Руфусом можна вибрати питання зі списку пропонованих або поставити своє – про ціну товару, його призначення (взуття для походів у гори, для прогулянок містом, для бігу), про умови експлуатації продуктів та догляду за ними, про різницю між моделями взуття чи одягу одного виробника тощо. Щоб відповісти якнайточніше, Руфус перегляне відгуки покупців, аналогічні питання і відповіді у спільноті Amazon та в інтернеті, і уважно вивчить інформацію з опису товарів. Коли такий кмітливий ШІ-помічник буде доступним для загалу, поки що невідомо.        

Літературний редактор.

Коменти