Схоже, основною інтригою щодо Google останнім часом є те, в які ще продукти компанія інтегрує ШІ. Один з останніх – Google Maps; функція з генеративним ШІ відтепер відповідатиме на запити порекомендувати будь-яке місце (антикварну крамницю, вінтажну кав’ярню чи найпопулярніший спортклуб), аналізуючи детальну інформацію Maps про понад 250 млн закладів і відгуки від 300 млн користувачів.

Спочатку ШІ Google Maps буде доступна у США. Коли вона з’явиться в інших країнах, і яких саме, наразі невідомо. Невідомо також, чи сильно вона відрізнятиметься простого пошуку «найпопулярніший спортклуб» у пошуковому рядку Google Maps – припускають, що це буде більш схоже на розмову з чат-ботом. Точніше незабаром знатимуть учасники Local Guides («Місцеві гіди»). Саме вони найпершими отримають доступ до ШІ Google Maps. «Місцеві гіди» – це спільнота, що існує з 2019 року; її учасники пишуть відгуки, діляться фото, редагують місця та перевіряють факти на Google Maps, і відповідають на питання інших користувачів. Як-от, приміром, на те, де у місті знайти антикварну крамницю. Хоча, звісно, ШІ відповідатиме набагато швидше.       

Літературний редактор.

Коменти