Компанія Ikea розмістила на платформі GPT Store (нещодавно створеній для обміну та продажу кастомізованих чатботів) свого ШІ-асистента. Він покликаний зменшити стрес від закупів, має візуалізувати і презентувати продукти Ikea, і допомагати покупцям скласти список бажаних товарів перед відвідуванням магазину, або замовити доставлення.

Представник Ingka Group, найбільшого власника франшизи Ikea, каже, що ШІ-помічник – це частина серії  експериментів, які компанія проводить з метою «участі в еволюції ШІ та формування стратегії Ikea». Наразі, судячи з відгуків тестувальників, стратегія формується не дуже, чатбот часто підвисає і видає неправильні результати, тож швидше і надійніше буде просто відвідати сайт Ikea; однак у разі, якщо у магазині поруч з вами немає консультанта, ШІ-помічник може стати у пригоді. Окрім того, ці чатботи швидко навчаються. Поки що цей асистент доступний лише для передплатників ChatGPT Plus у США, однак Ingka Group обіцяє невдовзі поширити доступ і на інші країни.

Літературний редактор.

Коменти