Маглев — це потяг на магнітній подушці, що рухається і керується завдяки магнітним силам, і, на відміну від звичайного поїзда, не торкається поверхні рейки. Ці поїзди є швидкими та тихими, однак інфраструктура для них – складна, і може коштувати грубих грошей. Тож італійський стартап IronLev, використовуючи так звану «пасивну» левітацію маглева, провів його успішне випробування на звичайних залізничних коліях. IronLev, замість великої кількості енергії для запуску транспортної системи на електромагнітній подушці, використала пасивні магнітні сили для створення «повітряної подушки, яка фізично підіймає транспортний засіб над колією».

У лабораторних умовах U-подібну пасивну феромагнітну левітацію випробували ще 2018 року, на двотонному автомобілі Tesla, який, здавалося, рухався поштовхом невидимої руки. Тепер прототип майбутнього рейсового маглева запустили по 2-кілометровому відрізу залізничної колії на Адрія-Местре. Маглев важив тонну і зумів розігнатися до 70 км/год. Колії жодним чином не модифікувалися. Співзасновник компанії Лука Чезаретті каже: «Завдяки особливостям нашої технології та низькому і незалежному від швидкості тертю, ми можемо рухати 10-тонний вагон із тією ж силою, яка потрібна для підйому 10-кілограмового рюкзака». Далі IronLev планує випробувати транспорт вагою 20 тонн та досягти швидкості 200 км/год.

Літературний редактор.

Коменти