Ілон Маск, власник соцмережі Х, вже давно анонсував амбітні плани запустити на своїй платформі відеосервіс для SmartTV, який «дозволить дивитися довгі відео на великому екрані», і тепер, за даними джерела у компанії, цей час настав. Повідомлялося, що програма Х для розумних телевізорів з’явиться вже у першій половині березня, і що вона здається «ідентичною» телевізійному додатку YouTube. Спочатку цей сервіс буде доступним на телевізорах Samsung та Amazon.

З термінами запуску в Х припізнилися, але нещодавно дослідник програм Німа Овджі опублікував на платформі відео з інтерфейсом майбутнього застосунку. Там можна побачити екран входу у програму, домашню сторінку, панель пошуку, сторінку профілів – а сам застосунок можна використовувати майже на всіх телевізорах. Ключова мета Ілона Маска – перетворити Х на відеоплатформу, яка зможе конкурувати з YouTube, і зробить соцмережу Маска привабливішою для інфлюенсерів та рекламодавців.

Окрім YouTube, Маск також планує конкурувати з Twitch, Signal та Reddit – коротко кажучи, з усіма на світі, і в усьому потроху, та закликає авторів перенести свій відеоконтент на X, обіцяючи, що вони виграють від збільшення потоків рекламних доходів. Однак наразі, попри всі його зусилля, X, як і раніше, втрачає користувачів та рекламодавців. За даними дослідження, проведеного Edison Research, 2023 року відвідування платформи зменшилося на 30 % як порівняти з 2022-м, наприкінці якого Маск і купив Twitter. Утім, відео штибу «інтерв’ю Такера Карлсона з котримось із путінів» все ще мають попит і набирають мільйони переглядів.

Літературний редактор.

Коменти