З метою дотримання нового закону ЄС про цифрові ринки (DMA), який набув чинності 7 березня 2024 року, і, поміж іншого, передбачає вільний вибір браузера за замовчуванням, компанія Apple додала в iOS 17.4 новий екран вибору зі списком пропозицій. Список висвічується одразу після оновлення, щойно користувач відкриє Safari, і, щоб потрапити до нього, браузер має нараховувати щонайменше 5000 завантажень з App Store у ЄС за останній рік.   

Браузер Opera відповідає цій умові, і, схоже, вже у виграші від нового закону. В останньому звіті компанія повідомила про збільшення кількості клієнтів на iOS аж на 164 %; у Франції приріст користувачів сягнув 402 %, а в Польщі, Іспанії та Німеччині – 68 %, 143 % та 56 % відповідно. Кількість користувачів Opera на ОС Android також збільшилася – і знову значною мірою завдяки Франції – тамтешні клієнти в день запуску екрана вибору на Google забезпечили 54 % зростання.    

Виконавчий віцепрезидент Opera Mobile Йорген Арнесен зазначив, що компанія розглядає ці показники як ознаку важливості антимонопольного регулювання для забезпечення рівних умов гри, і як свідчення того, що «користувачі прагнуть нових та інноваційних продуктів, які можуть забезпечити чудовий досвід онлайн. Опитування Opera, проведене на початку березня, де 80 % європейських користувачів смартфонів заявили, що готові спробувати новий браузер, набуло фактичного підтвердження.

Літературний редактор.

Коменти