Команда Rakuten Viber провела опитування на офіційному каналі, з метою дізнатися, як реагують українці на виклики з незнайомих номерів. Результати виявилися досить передбачуваними (чому немало посприяли нескінченні автоматичні рекламні дзвінки від телемаркетів, банків та фінансових установ, які лунають цілодобово) – 29 % опитаних ніколи не відповідають на такі виклики. Ще 27 % беруть слухавку, тільки якщо чекають дзвінка від кур’єра, онлайн-крамниці тощо. На всі дзвінки, навіть з невідомих номерів, відгукуються 44 % респондентів.

На питання «У вас пропущений з незнайомого номера. Ваші дії?» – 67 % опитаних відповіли «Нічого не зроблю і не перетелефоную». Перевірити номер за допомогою спеціальних програм готові 14 % абонентів, пошукати в інтернеті та месенджерах, хто б це міг бути, збираються 9 %, а 10 % відчайдухів передзвонюють відразу, без зайвих політесів. Також слід зазначити, що українці досить часто користуються спеціальними програмами для блокування небажаних дзвінків, які вже містять список небезпечних чи надокучливих номерів, і він постійно оновлюється; також користувачі активно залишають відповідні відгуки в інтернеті. Тож, якщо ви не знайшли незнайомий пропущений номер у мережі з коментарями штибу «кляті колектори» чи «бісова реклама» – є шанс, що вам телефонував хтось порядний. І є ще одна категорія людей, які завжди відповідають на всі номери, знайомі і ні, вдень і вночі – це ті, чиї рідні воюють або перебувають на ТОТ.

Участь в анонімному онлайн-опитуванні взяли 67 тис. користувачів Rakuten Viber, понад 50% респондентів мають вік до 45 років, ключова вікова група – 34 – 45 років.

Літературний редактор.

Коменти